donderdag 6 februari 2014

Primark

Het is vandaag gebeurt.
Voor het eerst naar de Primark in Eindhoven.
Ik ben vandaag gaan shoppen met mijn goede vriendin, echter waren er wat trein problemen waardoor we iets later konden "meeten".
Dus ik ging alvast winkelen.
De Primark doemde ondertussen op.
Van buiten een heel net gebouw, maar dan kom je door de deuren heen.
Mijn ogen begonnen spontaan pijn te doen van al de losse kris kras door elkaar geplaatse kledingrekken, laat staan de mensenmassa die zich erdoorheen bewoog.

Al snel scannend naar leuke kleren ben ik door de winkel heen gesprint.  Ondertussen kwamen er nog mededelingen door de winkel heen voor een schoonmaakploeg richting de pashokjes.  Werd er in plaats van kassa bij, primetime geroepen en dat het gewoon hartstikke druk was bij de pashokjes.
Mijn oog alsnog op 2 vestjes laten vallen, snel richting pashokjes en toen werd ik gebeld dat mn vriendin richting de winkel kwam zodat we samen verder konden shoppen.


Ik was opgelucht dat we andere winkels gingen bezoeken.
Lekker met z'n tweetjes nog lekker lopen beppen, gewinkeld en gehapt.
Daarna weer terug naar primark want ik had er immers alleen gewinkeld.

Het was al redelijk laat maar de winkel zou nog 3 kwartier open zijn.
Ik vreesde dat het nog net zo'n ramp zou zijn maar wonder boven wonder was er bijna geen kip meer te bekennen.  En letterlijk want de grote massa was een grote kakkelende kippenhok.
Zo hebben we nog rustig rond kunnen kijken en kunnen passen.

Dus de volgende keer gaan we lekker aan het einde van de dag naar de Primark.

En misschien dat ik dan toch stiekem die o zo leuke pluizige onesie haal hahahaha.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten