maandag 2 juni 2014

Verbaasd in het pashokje...

Vandaag moest ik voor werkgerelateerde dingen in Eindhoven zijn.
En ik dacht: Ach, als ik er toch ben ga ik maar is meteen kijken voor wat nieuwe kleren.

Ondanks dat ik niet echt een fan ben van de primark ben ik er toch naar binnen gegaan.
Het was weer hartstikke druk maar ik was alleen dus kon overal snel tussendoor glippen.
primark eindhoven
Na een half uur door de winkel te hebben gebanjerd had ik een stuk of 11 items in mijn mandje.

Eenmaal in het pashokje begon ik toch wat nerveus te worden. Kan ik alles weer terug hangen of moet ik een maat groter gaan pakken.

Het eerste shirtje dat ik paste was..... te groot!
Shirtje nummer 2 vond ik niet mooi.
Nummer 3. Precies goed en het was een maat kleiner dan het eerste shirtje.

Zonder nog verder te aarzelen trok ik de rest snel aan om vervolgens met glinsterende oogjes en een open mond in de spiegel te kijken... Verrek, het zit allemaal goed!

Eenmaal uit het pashokje een aantal items teruggehangen omdat het voor mij te oudbollig was en voor de helft van de kleding een maat kleiner uit het rek gevist.

Ik heb ook meteen een ren/mountainbike shirtje gehaald die normaal 8 euro was maar nu 3 euro bleek te zijn. Deze zit nog wel iets te strak maar zoals ik nu bezig ben is dat ook zo verholpen.

Om even duidelijkheid te scheppen over de verbazing:


WAT!!!!
Eerst ging ik naar de miss etam of de coolcat voor wijdzittende kleding of kleding die enigszins afslankten in maat 46 -48.
Ik zit nu met shirtje maat 42 voor mijn neus. Die nog goed zitten ook nog.

Ik heb nu in totaal 41 euro uitgegeven aan 7 kledingstukken bij de primark.
Aangezien ik toch nog bezig ben met afvallen en eigenlijk alleen tijdelijke kledingstukken nodig heb is dit ideaal.
En mochten deze kleren te wijd worden dan kan ik er nog altijd met naald en draad iets anders mee maken.

Ja, en dan ook echt met naald en draad want blijkbaar ben ik goed in het laten ontploffen van naaimachines.....

Nu zit ik nog even na te genieten in de tuin met de shoptas nog voor mijn neus en kan niet wachten om deze veroveringen vanavond aan vriendlief te laten zien.

Voor nu ga ik nog eventjes met mijn lieve woefje spelen en daarna nog wat in de tuin frotten, waar binnekort ook weer een update over komt want het groeit als een tierelier.

Groetjes van een mindblown keanetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten