donderdag 16 januari 2014

Welkom allemaal.

Hallo beste mensen.

Ik ben keanetje en wil hier via deze blog alles kwijt wat ik ook echt kwijt wil aan de mensen op het web.
Dit kan verschillen van vrije tijds bestedingen tot werk gerelateerde verhalen.
Maar niet al te gedetaileerd.

Momenteel ben ik nog actief op Tumblr maar aangezien ik hier vrijwel niets mee doe ga ik deze binnekort verwijderen.

Het eerste blogbericht wat hierna komt zal dan ook een blog zijn die ik twee dagen eerder al op tumblr geplaatst heb.

Op blogger ben ik ook actief als review blog van diverse artikelen en producten.
Dat is op de volgende site:  http://keanetjereviews.blogspot.nl/
Maar daar ga ik je hier niet mee lastig lopen vallen.
Iedereen heeft zijn eigen ding en interesses.

Mocht je vragen hebben of een onderwerp waar je mijn mening graag terug wilt zien in een blog mag je gerust contact opnemen. Nee heb je en ja kun je krijgen ;)

Nogmaals welkom en misschien tot de volgende keer!

Groetjes Keanetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten