vrijdag 28 maart 2014

Frozen

Het heeft eventjes geduurd maar vorige week zondag heb ik dan eindelijk de film 'Frozen' gekeken.
Deze wilde ik eigenlijk al zien zodra hij in de bioscoop uit kwam maar op dat moment helaas geen tijd voor gehad.


Normaliter ben ik niet zo van de Disney films. Als ik er dan een kijk vind ik een keer meer dan genoeg.
v.l.n.r: Elsa, Christof, Olaf,Sven, Anna, Hans.
Maar op een of andere manier vond ik Frozen zo leuk dat ik hem nu in vijf dagen tijd al vier keer heb gekeken en heel de dag door de soundtracks aan het luisteren ben.

Ik ga nu niet heel de film uit leggen maar het gaat over twee prinsessen zusjes Anna en Elsa die samen door moeilijke tijden heen moeten zien te komen.
Hier komen nog twee heren bij genaamd Hans en Christof, een 'huisdier' genaamd Sven en een levende sneeuwpop met de naam Olaf.

Waarom ik er enigszins lyrisch van ben durf ik eigenlijk niet te zeggen.
Zijn het de details van de sneeuw en de vlokken die naar beneden vallen?
De karakters die stevig in hun schoenen staan?
Geen idee.

De enige film van Disney in deze stijl die ik leuk vond is 'Tangled'.
Nu blijkt dat deze twee films met elkaar in verband zouden staan.
Rapunzel zou een nicht van de twee prinsessen zijn. Ze is dan ook heel kort te zien in de Frozen.
En aan het einde van Tangled als ze is getrouwd willen ze naar Arendelle.
Dit is de plek waar de twee prinsessen vandaan komen.

Nu moet ik zeggen, u ik de films allebei heb bekeken lijkt de moeder van Rapunzel ook wel heel erg veel op de vader van Anna en Elsa.

Maar nu genoeg over complottheorieën.

haha gekke kerel.
Hier in huis word mijn vriend ondertussen 'een beetje knetter'. Onder de douche zit ik de liedjes te blèren.
Regelmatig zit ik sommige scenes vanuit het niets op te zeggen terwijl ik achter de pc zit.
Of een zinnetje van een random verkopertje midden in de bos , wel met sauna in zijn winkel: Woo-hoo! Big summer blow-out?!

Nu ben ik gelukkig niet de enige die dit probleem heeft met deze film.

Maar nu liep ik maandag even snel Kruidvat in voor een paar boodschapjes en mijn oog viel op een potje nagellak met kleine blauwe glittertjes.
In mijn hoofd gin het ineens als volgt: Ooeee jaaaa, doet me denken aan Frozen. Hup, het mandje in.
Eenmaal thuis meteen op mijn nagels lopen smeren en het staat me niet onaardig ook nog haha.

Vandaag kwam ik van het fitness af dus ik was helemaal hyper, maar warm dat ik het had in mijn nek!
Dus ik denk: kom ik maak een vlecht.

Het werden twee vlechtjes. Ik liep naar mijn vriend; Kijk, nu ben ik net Anna!
Met een heeeeele diepe zucht werd ik aangekeken.

Maar ook die twee vlechtjes stonden best wel lachen.

Nu let mij alleen de vraag: wat vonden jullie van de film?



Groetjes Keanetje


* Do you want to build a snowmaaaaaan lalalalalalala*



2 opmerkingen:

  1. Ik moet um nog steeds een keer kijken, alhoewel ik al wel tig keer Let it go heb geluisterd in het NL, EN, JAP en Koreaans XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hhaha dan moet je zeker heel de film kijkenXD

    BeantwoordenVerwijderen