woensdag 2 december 2015

Van je vriend moet je het hebben...

Het was een regenachtige dinsdag.

Ik was bezig met het zelf maken van spelborden en had wat hout nodig.
Vriendlief had zelf wat ijzerwaren nodig dus gingen we samen op pad.

Ondertussen kwam er nog een liedje van Queen uit de radio die we beide flink aan het "meezingen" waren.

Ondertussen reed meneer de winkel voorbij die we moesten bezoeken.
"Uhm, schat. Moest je hier niet naar links?"

Ondertussen was het leuke liedje nog steeds bezig dus ik denk hij maakt een omweg zodat ik het af kan luisteren.

Dan draait meneer zeer frivool de parkeerplaats van de rijschool op.
Ik begin het al kwaad te krijgen...
"Wat is de bedoeling? We gingen naar de winkel, ga je draaien ofzo?"
Ondertussen werd ik steeds pissiger waardoor er ook een brok in mijn keel kwam.
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het namelijk verrassingen.

Meneer doet zijn gordel af en stapt uit.
Begint ondertussen ook nog eens geniepig te grijnzen.
"Ja, kom maar mee inschrijven!"
Tja, daar sta je dan in jezelf te vloeken en te tieren en de volgende minuut sta je met een chagerijnig hoofd en een capuchon over je knar voor de balie om in te schrijven.

Hij legt ondertussen uit wat hij had geflikt en begint te babbelen met zijn oude rij instructeur.
Of ik ook niet bij hem kon gaan lessen.
Moest te regelen zijn.

Eenmaal buiten heb ik nog even staan tieren en doen om vervolgens thuis op adem te komen en de theorie examen aan te vragen.

De hond voelde natuurlijk aan dat ik niet blij was en kroop dus snel tegen meneer aan.
Dus.... Uhm.... Ja. Wat zeggen we dan. 

Pas op want dit kort lontje is binnenkort in een koekblik een gevaar op de weg.

Toettoet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten