dinsdag 9 augustus 2016

En weer een paar updates

Ja, het is alweer een tijdje geleden dat er weer een blog tevoorschijn is gekomen maar er is dan ook veel gebeurt waarbij het voor mij even een achtbaan leek en nu is.

Sinds de vorige keer hebben we nu 6 krielkippen. We hadden er 7 maar een bleek een haan te zijn en dat wil je echt niet in een woonwijk.
Als het zonnig weer is vinden we dagelijks twee eieren van de twee dames die wel al kunnen leggen. Is het echter slecht weer dan vinden we er een op dag.
Dus conclusie: kippen werken op zonnen energie.

Vervolgens heb ik gelukkig in een keer mijn rijbewijs gehaald.
De week erop zou ik naar Belgiƫ rijden dus hup snel aanvragen. Maar dit kon pas helaas net een paar dagen voor ik zou moeten rijden. Dat werd dus met spoed aanvragen. Hoppa dubbele aanschaf kosten.
Maar enfin, ik kon dus naar Belgiƫ rijden. Normaal kunnen we rustig erheen zonder rare dingen mee te maken maar nee hoor. uitgerekend nu stonden er maaimachines langs een aantal wegen, mensen die als idioten inhaalden, hele motorclub groepen die om je heen ronken en dan niet te vergeten de weg omleidingen en heel de mikmak die we tegen kwamen.
Ik heb het overleefd :D
De dag erna ben ik achter het stuur gekropen om naar Hoek van Holland te rijden om eventjes naar het strand te gaan en vervolgens door te rijden naar De Lier om daar te kijken naar een Tiny house.
Ook dat is iets waar we mee bezig zijn maar daar ga ik later even verder op in.
Op de terugweg was ik bekaf dus heeft vriendlief gereden terwijl ik half weg sukkelde en de hond lag te pitten op de achterbank onder mijn vest.

De dinsdag erop zelf naar Den Bosch en Vught gereden om familie te bezoeken. lekker alleen over de snelweg heen gescheurd.
Toch best fijn dat stukje roze plastic met een vage foto van mezelf erop.

Maar Tiny houses dus. Dit is een woonproject wat we waarschijnlijk ook nog snel moeten realiseren.
Voor dit project ben ik een website aan het maken wat binnenkort af zal zijn en hier zal ik bloggen over dit Tiny house avontuur om eventjes mijn gedachtegang en ons gezamenlijk project apart te houden.

De reden dat dit snel gerealiseerd moet worden is omdat we binnenkort waarschijnlijk moeten verkopen. Dit zat niet echt in de planning maar door reorganisaties en het in de knoop zitten met jezelf is ook niet iets wat je in je agenda zet als een punt.

Dus ja, binnenkort veel veranderingen en voor mij heel veel regelwerk waarbij ik hoop mijn hoofd boven water te houden en de moed niet in mijn schoenen moet laten zakken.

Tussen de bedrijven door zal ik proberen om zo nu en dan toch een update te typen maar sommige punten zal ik niet te ver in gaan.

Tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten